Mariehovssjön





Idag hängde Ebba och jag på när Annelie, Annette och Johanna skulle träna apportering.  Annette visade ett, för oss, helt nytt ställe vid Mariehovssjön.  Trots att det inte är alltför långt för oss att åka har jag aldrig varit där tidigare.

Riktigt bra ställe och kul att kunna variera sig. Blir lätt att man åker dit man brukar. 
Man fick parkera en bra bit ifrån men eftersom alla bara hade en hund var spelade det ingen roll.  Det blev en lagom promenad att starta upp med.

När vi kom fram blev det upplägg och taktiksnack för de andra som skulle träna.  Ebba och jag var bara där för att titta på idag.


                                   
                                                    Dags att lägga ut ett sök.



                                         Blev ett ganska stort sök i uppförsbacke.




                           Tre förväntasfulla som håller koll och väntar på att få börja jobba.



 
                                    Ebba har oxå stenkoll men hon ska inte få jobba idag.


Ebba varvade igång lite väl mycket så vi valde att gå iväg på promenad en stund i stället.  Sen kom vi tillbaka lagom till fikat  (man kan ju inte missa det viktigaste!! )
Verkade som de andra var nöjda med dagens arbete och efter fika och eftersnack promenerade vi tillbaka till bilarna och åkte hem.  Hade med mig en ganska trött tjej hem som somnade gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0