Onsdag



 


Idag vaknade vi till hällande regn.  Mamma skulle iväg på egna aktiviteter så jag och grabbarna packade in oss i bilen och åkte till Ljusdal för lite shopping.


    


På eftermiddagen fick vi lite uppehåll så jag och Tjejerna gick upp mot skogen och fick till lite apporteringsträning.  Brukar vara himla dålig att träna alls när vi är på semester. Det händer så mycket nytt ändå, men nu blev det i alla fall några linjetag var och några markeringar för Ebba.
Idag var Ebba den som inte hade svårt att vänta på sin tur medan Millie tyckte det var liiiite svårt att sitta still. ;D  (därför blev det ett par extra kast till Ebba som istället behövde träna på det här med greppet)


                         
                                                           Kul med dummy, sa Millie


 
                                                       Tjoho, vi tar en till !!!  :D


                         



                                        
                                              Hmmmm.......när blir det min tur tro ?!?!


 
                                                         Jippiiiieeee,  äntligeeeen !!!!!!


                       
                                                 Så var dé det här med greppet !!


                       
                                                             Bättre så här ?!?!?!?   ;D


                                
                                                    Sådärja, då hann kameran nästan inte med.


Ruggiga kvällar och riktigt mörkt ute. Så på kvällarna åkte kortleken fram.  Vet inte vad spelet heter men roligt är det.  Vi hann några partier per kväll och jag tror nog jag hade de flesta vinsterna när vi summerade veckan. Men poängmässigt var det Simon som slog veckans rekord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0