Söndag


           


Söndagar brukar ofta vara slappardagar här hos oss.  En tur ner till sjön blev det i alla fall.  Grannen kom och knackade på och undrade om jag och hundarna kunde följa med ner till sjön då en av hans hundar försvunnit i skogen när de var nere och åkte skridskor. (Jag som har isfobi skulle aldrig för mitt liv ge mig ut när isen är knappt mer än 10 cm tjock !!! Hua ) nästan två timmar sen han försvann så vi följde med ner i bilen, men när vi kom dit låg det minsann någon där och väntade på Husse !!! Skönt !! Lite nervöst då det rör sig en del vildsvin där.


De tog bilen och åkte hem medan jag och tjejerna hade en skön promenad utmed vattnet och sen gick hem. Så fick vi ett par timmars promenad även på vår slappardag ;D


Kommentarer
Postat av: Angelica

Är ine o snokar lite tänkte jag skulle skriva "Hej"ialf ;)

KRAM

2012-01-16 @ 12:13:12
URL: http://tvanyanseravguld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0