Utan bil


        


Trots att jag troligtvis inte skulle åkt någonstans om bilen fungerat, kan jag inte låta bli att känna mig lite strandsatt när jag är tvungen att hålla mig hemma.


Då är det trevligt med besök !!!  Min bästa vän Katarina och lilla Musse dök upp på eftermiddagen och höll oss sällskap.  Blev en promenad runt grustaget i regnet med hundarna.  Vädret gjorde att kameran fick stanna hemma men oj vad söt han, Musse !!
Vi hade inte bråttom så det tog lite längre tid än vanligt. ;D  När vi kom hem blev det ytterligare ett par timmars babbel och fika. Trevligt !!


Dessutom fixade Katarina hem ögonsalva åt mig när jag är utan bil.  Stort tack för det !! Millie verkar ha ögoninfektion på gång.  Det händer någon gång då och då men ger jag bara Noviform direkt brukar vi klara oss undan veterinärbesök.  Skönt att slippa vänta till fredag då jag tidigast kan ta mig till stan själv.

Kommentarer
Postat av: Brita, Siri och Smilla

Visst är det tomt att inte ha någon bil, även om man inte ska någonstans just då! Hoppas att du får ordning på bilen snart!

2012-01-17 @ 07:08:19
Postat av: Annelie

Snart är passaten med bromsar igen.....Kram

2012-01-19 @ 20:55:28
URL: http://harpo-labradoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0