Bästa Grannen


 



Grannen och jag har haft likadana bilar samma märke och årsmodell. VW Passat-96. Nu har grannen bytt upp sig till ett annat märke och sisådär 10 årsmodeller. ;D

Eftersom jag varit utan hundbur sedan i höstas då jag blev tvungen att skrota gamla bilen skänkte han sina Jeppe-grindar till mig och dessutom monterade dem på plats !!!!!!!!! Tänk vilka grannar det finns !!!
Har letat som en tok efter grindar hela våren utan att hitta några som passat. Nu när värmen kom har det varit jobbigt utan men tack vare bästa grannen blev det jättefint bak hos hundarna. :D



             
                                   
                                        Nu har jordgubbarna mognat i trädgårdslandet !!!!!! :D


Kommentarer
Postat av: sandra, thyra, lhine o rhiva

så supersnällt!

2012-07-05 @ 07:03:46
URL: http://tomik.se
Postat av: Camilla & Kina

Underbart snäll granne! & vad bra det blev för hundarna nu i värmen!

Ha det fint!

KRAM Camilla

2012-07-05 @ 08:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0