Avslutning


 


Idag var det dags för avslutning på Rallylydnadskursen vi gått för Brita.  Kursen som varit en del i Britas utbildning till instruktör.
Nu hoppas vi hon blir godkänd för kursen har varit toppen !!!  Jag kunde ju en hel del redan innan och har även gått en kurs tidigare men tyckte ändå att jag fick med mig en hel del nytt.  Franför allt mycket detaljer och hur det går till och bedöms när man kommer ut på tävling.


Idag fanns det tre olika banor uppställda med lite olika svårighetsgrad och längd som man kunde köra.  Jag körde alla tre och det märktes att Ebba blev trött i huvudet mot slutet även om vi pausade emellan.  Tyckte hon var ganska disträ emellanåt och jag undrar om det ev kan bero på analkande löp.

En av banorna fick jag med mig hem att använda på träningen i morgon.  Innan vi slutade bjöd Brita aven på en supersmarrig choklad tårta som innehöll choklad, choklad och ännu mera choklad  !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0