Simning 29

Simningsdags igen. Även idag fick Ebba följa med som miljöträning. Hon coolar ner ganska direkt numera. Tror hon börjat komma på att det inte blir någon simning för hennes del. ;D
 
För Millies del känns det som vi hittat ett ganska bra upplägg så vi körde på ungefär som förra veckan.
 
Först startade vi upp med 8 min. utan västen. Startar alltid i lugnt tempo för att sen öka på mot slutet.  2 min paus då västen åkte på. Därefter var det dags för Jetstreamern idag blev det så här :
 
Streamern :    2 min. på
                     1 min. av
                     2 min. på
                     1 min. av
                     2 min. på
                     1 min. av
                     2 min. på
                     1 min. av
                     2 min. på
 
Sammanlagt 10 min på vilket blev en ökning med några min.  1 min paus innan vi avslutade med att varva ner i lugnt tempo 5 min men västen på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0