Alpha Ohm

 
 
Numera går både Millie och Ebba hos Cissi och Permilla på Alpha Ohm. Riktigt skönt att motionera i svalkande vatten när det är så varmt !!
 
Millie fick börja och sprang på så bra idag. Tidigare under de första gångerna har hon haft lite svårt och tyckt det varit lite jobbigt att ta ut steget ordentligt precis vid avbrottet till skritt och gärna travat på så länge som möjligt när bandet saktar ner. Men idag saktade hon ner kanonfint och klev på i rejäl skritt.
Kul att se så fina framsteg trots att hon inte gått så många gånger !!!  8 min blev tiden i trav för hennes del idag.
Sen fick hon lägga sig på vibben medan det var Ebbas tur att springa.
 
 
Ebba känns i riktigt bra kondition just nu och är pigg och alert trots värmen !!! Fortfarande något stel i ryggen och lite spänd i det som jag kallar "ryggfiléerna". Men det går framåt även för henne och jag ser fina framsteg.
10 min i trav blev det för henne och numera är hon inte ens trött. Avslutningsvis blev det 15 min på vibben för henne oxå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0