Lördag

 
 
 
 
Alldeles snöfritt har vi nu i trädgården så idag blev det lite träning i solskenet. :D  Ebba är i höglöp just nu och lite "off" i kontoret men jag försvårade träningen på stegen lite genom att byta ut den korta, breda stegen mot en lång och smal. ;D
Så istället för 6 breda pinnar blev det nu hela 16 pinnar, med ganska ont om plats dessutom, så det gällde att hålla koll var man satte tassarna så man inte missade någon pinne !!!
 
 
 
                           Oj, vad man fick koncentrera sig en lång stund när matte bytte stege !!!
 
 
Annars var vi inte i så bra fas med solen idag på våra långpromenader. Lyckades få till ena långrundan innan solen kom fram och den andra efter......... hmmm
 
Däremot är jag i väldigt bra fas med mig själv då jag mellan hundaktiviteterna röjde och storstädade hela huset vilket var mer än välbehövligt !!!!
Nu ska vi ta en skön och slapp lördagkväll här hemma. Trevlig helg på er alla därute !!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Siriosmilla

Visst är det typiskt - med solen alltså! Jag har också njutit av den, men mest genom fönstret! Så mycket du har hunnit idag! Njut av helgen nu!

2013-02-02 @ 18:39:53
Postat av: Ann-Sofie

Duktiga Ebba bebba...ser jättefint ut!!!! ♥

2013-02-04 @ 19:03:39
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0