Rallyträning

 
Idag var det dags för "Sörpings Rallygäng" att ses igen. Idag var det Yvonne och jag som fixat banan och därför åkte vi dit redan till kl. 18.00 och byggde till gruppen innan oss. Sedan tog vi en promenad tills det blev vår tur.
 
Idag fick båda Tjejerna följa med. Ebba har löpt färdigt och det romantiska skimret verkar ha skingrats ;D
 
Yvonne och jag var lite bekväma och hade plockat en nybörjarbana från nätet. Tyckte den var riktigt rolig med både spiral och slalom, så en hel del koner.
Dessutom "sidosteg hö" samt "1-2-3 steg bak" och den så kallade "tysksvängen". Ingen av dessa skyltar har varit med så ofta så det var bra att få träna på.
 
Millie var alldeles för studsig och ivrig = slarvigt resultat. Ebba blev helt uppslukad av att leta hästbajs !!! Hon brukar inte bry sig speciellt mycket annars men det var visst flera hundar som blev alldeles fixerade med nosen i backen så det kanske var någon häst som lämnat extra goda kluttar efter sig.
Nåväl, vi ska inte ut och tävla, hundarna hade roligt och jag tycker miljön och den sociala träningen är allra viktigast så vi var som vanligt nöjda och glada när vi åkte hem. :D

Kommentarer
Postat av: Linda, Inez & Drömma

Även om ni varit "lata" så hörde jag flertalet som var nöjda med banan, så även jag! Den passade nämligen alldeles förträffligt att träna högerfot på!

2013-02-25 @ 21:25:35
URL: http://blogg.passagen.se/liri

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0