Simning 22

 
 
 
Idag körde vi kvällssim. Brukar oftast välja lunchtider men idag skulle vi inte vara på plats förrän kl.18.15. Lite förvirrad som jag är ibland fick jag för mig att det var redan 18.00 så vi var där i god tid. Gick en liten promenad och kollade sedan om det var ledigt.
Monica och Texas var det som simmade innan oss. Oj vad länge sen vi sågs !!! Kul att ses som hastigast. Hon var färdig lite tidigare eftersom det varit tomt innan henne så vi fick lite extra tid idag.
 
Startade upp med 15 min sim utan flytväst, 2 min paus, 10 min sim i ökat tempo utan flytväst, 2 min paus och avslutningsvis 10 min sim med flytvästen på.
 
Mötte Adelia och Bianca ute på parkeringen. Oj vad länge sen vi träffade henne oxå. Kul att hälsa en liten stund. Många som vi känner som simmar men man träffar ju sällan de andra som är där, speciellt inte de dagar vi är där på lunchen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0