Simning 28

Simning idag igen !! Den här veckan blev det istället tätt mellan gångerna vilket Millie inte har något emot. ;D
 
Ebba fick följa med och miljö / passivitetsträna.  Innan vi gick in passade jag på att väga båda två när nu Ebba ändå var med.
Ebba vägde 29,3 kg vilket är ungefär där hon brukar hålla sig. Millie vägde 26,5 kg vilket oxå är ungefär vad hon brukar ligga på.
 
Vi körde samma upplägg som i måndags eftersom jag tyckte det funkade bra. Vi kom in några minuter tidigare så vi började med 12 min uppvärmning i ökat tempo utan flytväst.
Sen blev det någon minuts paus medan vi tog på västen och körde igång Jetstreamern. Idag hade vi den på direkt och det blev :
 
Streamer   2 min. på
                2 min. av
                2 min. på
                2 min. av
                2 min. på
 
Därefter en kort paus för att ta av västen innan vi avslutade med 10 min nervarvning där vi passade på att cirkla runt i hela bassängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0