Sörsjön

Idag hade Annelie och Johanna bokat date i Sörsjön för att få till lite fina bilder tillsammans med fasanen Frans ;D och vi passade på att hänga med.
 
Tyvärr blev det ett uselt fotoväder så jag tror inte den delen av utflykten blev som det var tänkt. Vi fick i alla fall en härlig promenad, trevligt sällskap och gott fika !!!
Fasanen Frans var i ett ganska miserabelt skick men Annelie hade även And med i packningen som vi gärna var med och provade.
Spännande det här med vilt och Tjejerna hämtar gärna en borttappad and. Millie skulle nog dessutom helst behålla den själv men kommer snällt in med den.
Ebba vill helst släppa den straxt innan hon är framme hos mig men är jag bara lite beredd och med så kommer den dit den ska.
 
 
Som sagt ett uselt fotoväder så jag hade inte ens kameran med mig men Annelie klickade en del.
 
 
 
 
 
 
 
 
En gruppbild var vi ju tvungna att få till med så många fina gyllenpälsar på plats. Tyvärr blev den alldeles suddig när hundarna satt upp sig så fint men det är klart den får komma med ändå.
 
 
 
                                   Från vänster Theo, Martin, Ester, Majken, Ebba, Millie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0