Award

För ganska länge sedan, närmare bestämt den 13 november, fick jag en Award från Zetterljungs blogg som är en blogg om Ebbas brorsa Eddie och hans flock. Tack för det Ann-Sofie !!! Naturligtvis läses deras blogg flitigt. Här får man MASSOR med inspiration, tips och idéer till hundträning av alla de slag då de provar på det mesta ;D  Sen måste vi naturligtvis ha koll på vad brorsan har för sig om dagarna.

Har inte tagit mig tid att skicka awarden vidare men nu så..... ;D

I det hela ingår att utse 5 andra bloggar man läser och fortsätta meningarna längst ner.


Mina Awards går till :

Linda, Inez & Drömma  En blogg om allt mellan himmel och jord som uppdateras ofta.
En rolig och inspirerande blogg om hundlivet, jobbet och vardagen hemma hos familjen Ritzén som dessutom uppdateras i stort sett dagligen

Britta, Siri & Smilla   En blogg om två härliga hundar och deras matte, där man får följa deras träning, tävling och vardagliga upptåg. Dessutom är bloggen relativt nystartad vilket jag gillar då många numera nästan slutat blogga.

Johanna, Stina och Alvin  I bloggen får man följa en småbarnsmammas vardag. Ständigt nya uppdateringar om allt mellan himmel och jord men mest om barnen Stina och Alvin. Med ett leende kan jag konstatera hur lika och olika det är nu mot då, när mina var små.

Annelie, Martin & Theo  Bästa kompisarnas blogg måste förstås oxå läsas. Nu vet vi ju ändå oftast vad de har för sig men jag måste bara njuta av alla underbara bilder som alltid fyller bloggen.

Allra sist kan jag inte låta bli att ge en award till en lösenordsskyddad blogg (fast det kanske inte riktigt är meningen) Charlotte med hundarna Bessie och Douglas skriver om både med och motgångar i livet och helt underbara inlägg om hennes och hundarnas relation.



Det ingår alltså oxå i denna Award att jag (och sen de) ska fortsätta dessa meningar:



1. När ingen ser mig eller hör mig.... sjunger jag hellre än bra och då passar det bra om man är ensam ;D


2. Jag går aldrig hemifrån utan mina hundar... eftersom de upptar större delen av mitt liv, men det händer allt att de får stanna hemma när Matte ger sig ut på annat eller åker till affären, och har inga problem med det.


3. Min blogg heter som den gör för att.... den handlar om två Goldentjejer som är helt galna i godis och dessutom är söta som socker.


4. Om jag vågade skulle jag.... Är nog lite för gammal för att inte våga längre. Om något stoppar mig är det annat än rädsla.


5. Om tio år kommer jag att..... troligtvis leva ett liknande liv som nu. Trivs så otroligt bra med det mesta. Kanske kommer flocken vara utökad eller i alla fall utbytt eftersom hunden förgyller våra liv alldeles för kort tid.



Kommentarer
Postat av: Johanna och mamma till Alvin och Stina

Tack, ska ta mig an den imorn :)

2011-12-04 @ 00:28:33
URL: http://www.Minisdagbok.wordpress.com
Postat av: Annelie

Tackar! den här tar jag nog min an ikväll!

2011-12-06 @ 05:45:38
URL: http://harpo-labradoren.se
Postat av: Brorsan Eddie med matte

Puss o kram till er från oss <3

o fortsatt trevlig adventstid

2011-12-06 @ 13:35:05
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se
Postat av: Charlotte m flock

Tack snälla! Nu är mina meningar ifyllda.

Tänker på er. Hoppas ni har det bra. Äntligen börjar det bli vinter :)Det gillar väll ni liksom jag om jag minns rätt?



Kram Charlotte, Bessie och Douglas

2011-12-08 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0