igen....


Återigen var det dags för lydnadstävling. Idag en kvällstävlingen i Vadstena.  Den här gången bröt vi innan det ens hade börjat, eller hur man ska säga....  ;o)

Varmt och kvavt idag och redan efter lunch började det mullra på flera håll runt omkring.  Det här med åska tycker Millie är värre än skott t.o.m. så att åka på tävling var inte ens att tänka på. Även om vädret hade varit bättre i Vadstena eller det skulle klarna upp framåt kvällen var det redan kört då Millie blir rejält påverkad och helst inte vill gå utanför dörren.  På eftermiddagen (när det var liiiite lugnare med mullrandet) bar jag ut henne så hon fick kissa i alla fall.

Tyvärr kunde jag inte meddela klubben att jag stannade hemma. Kändes lite retligt men jag vågade varken ha dator eller telefon igång medan det åskade så det var inget att göra åt.
Lite snopet kändes det förstås att missa tävlingen men vi laddar om inför nästa tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Johanna & Majken

Attans otur! :/

2011-07-08 @ 00:16:20
URL: http://johannalofgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0