Fredag



 


..........och sista dagen på vår lilla minisemester. I morgon bär det av de 50 milen hemåt igen.  Solen lyser fortfarande med sin frånvaro större delen av tiden men vädret spelar mig ingen roll vi har det skönt ändå. Jag älskar ju det där med höstrusk.
Idag var det dessutom min födelsedag. Det firades inte så mycket men god tårta och några paket blev det i alla fall.


Hundarna och jag började dagen med en alldeles egen tur till skogen.  Vi plockade varken bär eller svamp utan roade oss med de småsaker som dök upp.




  
                                               Alltid lika roligt att komma till skogen  !!!


  


 
                                                 Millie hittade ett nedfallet träd att balansera på.


 
                                                   Fröken Smidig vill oxå upp  ;D


 
                                                              Titta det gick ju jättebra !!!


 
                                                       En gammal lada dök upp.


På eftermiddagen, efter fika och tårtkalas blev det en tur ner till älven och vår strand för ett sista bad i Ljusnan.
Kändes inte så inbjudande för oss tvåbenta men hundarna har varit i nästan varje dag.
Andreas gömde små tallkottar här och var i sanden som hundarna nosade upp.



 
                                                        Så himla roligt att bada !!!


 
                                                Tror det luktar tallkotte här någonstans.


 
                                                     "Stopp !!!!!!!!  Här känner jag något"


  
                                                  Här verkar det finnas nå't !!!!


  
                                                 Tjohooooo, jag hittade den !!!!!!!!!!!


  
                                                     Sorry Ebba, Millie har redan hittat den.


  



 


                 Nu är semestern slut. Tack för den här gången. Vi återkommer säkert nästa år igen.

   
                                                          

Kommentarer
Postat av: Brita,Siri och Smilla

Gratulerar på födelsedagen!

2011-09-19 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0