Halsband



                        


För ett tag sen deltog vi i en tävling på Popix.se där man kunde vinna ett broderat reflexhalsband.  Jag brukar ALDRIG vinna och därför brukar jag väldigt sällan delta i tävlingar.
                           MEN DEN HÄR GÅNGEN VANN VI !!!!!!!!!  och jag valde Millies namn på halsbandet.


 
                                          Nu kommer Millie lysa fint i höstmörkret !!!! :D


Ungefär samtidigt hade Popix även specialerbjudande på beställning av halsband så jag passade på att köpa varsitt nytt till båda Tjejerna.  Nu har även dessa kommit och jag är VÄLDIGT nöjd.  Mycket välgjorda och prisvärda !!! Nu är bägge tjejerna så fina så !!!


 
                    Ebba fick ett "pojkfärgat" halsband eftersom jag tycker hon passar så bra i blått !!


            
                                                        JÄTTEFINT blev det !!!!!!!!!!!!


 
                   Millie tycker jag passar så bra i grönt så det fick det bli på hennes halsband. :D


           
                                                        Blev jättenöjd även med det !!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Brita, Siri och Smilla

Riktigt snygga halsband på dina snygga tjejer!

Grattis till vinsten!

2011-09-29 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0