Växjö


Igår packade vi bilen full med hundar och katter för att bege oss till dottern i Växjö ett par dagar. Anna fyllde år i helgen så det skulle bli lite födelsedags firande.

Ikväll överaskade hon oss med ett besök på Grekisk restaurang. Supergod mat !!!! Vi tog en grekisk tallrik som bestod av diverse smårätter. Till detta serverades råfriterad potatis, såååååå gott !

Efter maten begav vi oss vidare till bowlinghallen. Oj oj oj hur länge sen som helst jag var i en bowlinghall senast och jag var nog rätt usel ;D men roligt var det och jag lyckades faktiskt få hela två strike under de tre omgångar vi hann med. :D

I morgon bär det av hem igen och ganska lyxigt att jag knapp alls behöver sitta bakom ratten då sonen passar på att övningsköra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0