Specialsök

Ledig dag och bilen skulle få komma till Farbror bildoktorn för att få nya bromsar.  7 km dit så Tjejerna fick hänga med i bilen så fick vi en härlig promenad hem.

Kl. 13.00 hade vi bestämt att Maria skulle komma med Bella och leta Marijuana i våra uthus (inte den äkta varan då utan bomullspads indränkta med kemisk doft) Så innan vi åkte och lämnade bilen la jag ut 3 "gömmor". En hos kaninerna där jag ångrade mig två gånger innan jag bestämde mig och därmed lämnade doft på fler ställen än det rätta. Sen två i boden bredvid där ena bomullspadsen var nerstoppad i en tom kattmatstetra.

Sååå himla roligt och intressant det är att se Bella och Maria leta fram detta !!!! Kanonbra jobbat och alla tre ställena markerades tydligt och rätt. 

Synd att det är så dyrt att utbilda sig i specialsök men kanske med någon hund i framtiden att möjligheten dyker upp.

På kvällen hämtades bilen hem igen. Nästan som ny !! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0