Simning 32

Pga. vår tripp till Växjö samt Millies hälta på ett framben har vi avbokat de två senaste gångerna på simmet.
Men idag var det äntligen dags igen !!  Efter nästan två veckor. 
 
 
Millie var pigg och glad men jag tyckte ändå vi skulle ta det lite lugnt efter uppehållet och med tanke på benet.
 
Så idag fick det bli 3 x 8 min. med västen på och 2 min. paus mellan passen.
 
 
Ebba fick följa med idag igen och träna på att göra ingenting, vilket gick alldeles utmärkt. :D  Passade på att väga båda två igen. Tre veckor sen sist tror jag.  Oooops, Ebba hade visst gått upp ett helt kg !!! och vägde idag 30,4 kg. Nu är det ingen katastrof för runt 30 kg är ganska lagom för henne. Ska bara se till att det inte fortsätter uppåt.
Millie hade oxå gått upp lite och stannade på 27 kg, vilket är något halv kg för mycket. Men det beror nog mest på att jag inte drog ner något på maten nu när hon varit halt och tagit det lite lugnare. Nu är vi igång igen så vi klarar nog att fortsätta hålla formen. ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0