Långdistans

 
 
 
Härligt snöväder idag med men nu myser vi inne efter att Millie varit på simmet och Ebba och jag haft proemandsällskap.
 
 
Kunde inte låta bli att plocka med kamera till simningen och testa de manuella inställningarna inne på badet oxå. Blandat resultat men överlag ändå fler bättre bilder än med automatikinställning. Sen är det inte helt lätt att fota när jag är ensam eftersom Millie hela tiden vill hålla koll på var jag är och följer mig runt bassängen.
 
 
 
 
 
Idag körde vi "långdistans simning"  Dvs. samma tempo (normalhastighet) från början till slut, fram och tillbaka utan paus i 40 min.
Lite tradigt blir det men tiden går ändå fort och Millie simmar så gärna på fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka ........  :D
 
 
 
                        Fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka.....
 
 
 
 
                                                    Nöjd bara jag får vara i badet !!!!! ;D
 
 
 
                                                             Dags att sluta för idag...........
 
 
 
                                                           .......... och kliva upp.
                                                     Men nästa vecka är det dags igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0