Simning 13

 
 
 
 
Dags för simning igen. Ingen fara med Millie tass så vi försöker simma på lite oftare. Väldigt enkelt och smidigt nu när det bara är Millie och jag. :D
Försöker hålla ett lugnt tempo fortfarande för att inte överanstränga tån. Inte helt lätt för nu börjar Millie bli VÄLDIGT pigg efter all vila. ;D
 
 
 
                                      Skynda på då Matte så jag kommer i badet nå'n gång !!!!
                                              (Hallå, flytvästen ska på först Lilla Fröken !! )
 
 
 
                                                            Simmar på .............
 
 
 
                                              Fick du med mig på bild nu Matte !?!?!?!?!?  ;D
 
 
Körde tre lite kortare pass och det gick ganska bra att reglera tempot trots att Millie var lite väl ivrig idag. Det blev 8 + 8 + 8 min med 2 + 2 min paus emellan. Utnyttjade hela bassängen men körde mest rakt fram även idag utan alltför många kringelikrokar. 
 
 
 
                                                             Paus på rampen !
 
 
Skönt att få röra på sig när man inte får promenaera så mycket och ingen stelhet, hälta eller försämring av tån efter dagens pass. Nästa vecka simmar vi på varannan dag och börjar så sakta öka på promenaderna så ska vi nog snart vara på banan igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skönt att det går framåt med lille tån!

2013-01-25 @ 23:07:53
URL: http://gyllenliv.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Underbart att det går åt rätt håll o va mysigt med lite ensamtid bara ni 2. Kan just tro Millie är nöjd med det ♥

2013-01-26 @ 13:11:36
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0