Simning och massage

 
 
 
Idag var det Millies tur att få egentid på badet !! :D  Och idag blev det en riktigt SPA-dag för hennes del. Vi började med simningen och det märktes att det var länge sen sist för då blir hon tokglad och simmar på som bara den. ;D
 
Det blev simning 10 + 8 + 10 min med 1 + 1 min paus emellan. Första passet blev full fart hela tiden.  Andra passet provade jag om det skulle gå att styra och variera farten och övningarna ännu mer genom att köra apportering med en leksak.  Men, nej så var det inte !  Millie tycker det är mycket roligare att bara simma utan några grejer i vattnet. Så sista passet körde vi på med bara sim. Det blir cirklar, åttor, vändningar, kapplöpning med Matte och massa annat roligt. (ja, vanlig simning fram och tillbaka, fram och tillbaka oxå förstås)
 
 
 
                                                           Redo för dagens simpass !!!
 
 
 
                                      Varvar ner med dämpad belysning och mysig stämning.
 
 
Efter badet skulle vi träffa Lotta och Millie skulle för första gången få massage "på riktigt" (Det vi gör här hemma får nog mer räknas som gos och kel) Skulle önska att jag var bättre på att få till det mer ordentligt hemma men känner mig inte alls säker på hur man gör "rätt"
 
Millie tyckte i alla fall att det var supermysigt att ligga på massagebädden och få 45 min genomgång av Lotta.
 
 
 
                                         Så skönt så man nästan blir lite smågroggy ;D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0