Hövern

 
 
 
Idag var tanken att ha en riktig vilodag. Dels för att Matte skulle behöva ta tag i en del här hemma samt att det är så väldigt varmt. Dessutom skulle katten lämnas in till veterinären för tandsanering.
Men idag var det riktigt skönt ute med härliga fläktande vindar, så när katten var lämnad åkte vi en sväng till Hövern där jag visste att Yvonne och Sonja skulle köra lite vattenträning.
 
 
 
 
 
Så himla skönt !!!! Blev en del bus och lek samt vattenmarkeringar för de stora. Ronja fick träffa Dyke och som vanligt tycker hon det är jättekul med nya kompisar, speciellt de som vill leka.
Millie och Ebba som komma ut var för sig och fick fyra enkelmarkeringar var. Skickade från berghällen och kastaren stod på bryggan. (blev bra simträning oxå) Lite slarv på Ebbas första avlämning annars blev det fina avlämningar i handen utan att skaka.(Ebba kom visst inte med på bild idag men med var hon ;D)
 
Millie skickade jag två gånger från berget och två gånger från stranden. Första från stranden valde hon att gå upp på berget. Då blev det ju vääääldigt lång landväg. Såg inte riktigt vad hon hade för sig men tror att hon lade ner dummyn och skakade sig innan hon fortsatte och kom till mig ( i alla fall är det så hon brukar göra när hon tar landvägen) men nästa blev rätt.
 
Blev inte så länge idag men hundarna är nöjda och jag hinner få lite annat gjort.
 
 
 
                                                    Badat idag igen, nu är jag trött !!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0